Mann Studio демонструє, що сучасна ідентичність будується на здатності приймати протилежності й знаходити між ними баланс.
Їхні прикраси нагадують архітектурні форми, у яких є місце і для експерименту, і для стриманості. Це історія про красу, яка народжується у протилежностях
ФОТО: офіційні матеріали MANN STUDIO
TSVITE TEREN говорить із глядачем у формі кераміки, перлів і природних каменів, наче повертаючи нас у світ дитячих спогадів і водночас творячи сучасну ідентичність.
Бренд вибудовує мову прикрас через архетипи української культури: птахи, квіти, серця — символи любові, пам’яті та турботи.
ФОТО: офіційні матеріали TSVITE TEREN
Chego говорить про найсильніший символ — любов. Це прикраси-маніфести, що підтримують у часи випробувань.
Chego перетворює символ інтимності на знак спільності, і тим самим формує ідентичність покоління, для якого любов — не приватне почуття, а форма опору й сили.
ФОТО: офіційні матеріали CHEGO JEWELRY
Філософія бренду народжена в природі й загострена у сріблі. TRIP:TYCH — це історія не лише про прикраси, а про спосіб бачення світу.
Їхні ювелірні лінії працюють як знаки еволюції: вони не просто прикрашають тіло, а віддзеркалюють процес особистісного зростання.
ФОТО: офіційні матеріали TRIP:TYCH
Ювелірний дім, який підняв українське ювелірне мистецтво на глобальну сцену. Його код — елегантність і стримана розкіш.
Guzema формує ідентичність сучасної українки як сильної, самостійної та водночас чуттєвої. Це прикраси, що вписують Україну в контекст світових ювелірних трендів.
ФОТО: офіційні матеріали GUZEMA
Katria працює з темою історій та їхнього відображення у металі. Їхні кільця, сережки чи кулони існують не самі по собі, а стають носіями особистого сюжету: кожен ніби вписує у них власний наратив.
Це прикраси як текст — вони «говорять» про зміни, емоції й внутрішні трансформації. У Katria ідентичність — це завжди процес, а не статична форма.
ФОТО: офіційні матеріали KATRIA
У Kochut метал перетворюється на ріку чи гілку, а дорогоцінний камінь — на живий елемент природи. Це про гармонію й відчуття світу, де прикраса стає знаком співіснування людини й довкілля.
Це спосіб показати: ідентичність людини не віддільна від землі, на якій вона живе.
ФОТО: офіційні матеріали KOCHUT
Hollo говорить мовою легкості та гри. Тут прикраса — інструмент самовираження й любові до себе. Бренд закарбовує у своїх формах той самий настрій літнього вечора: вільність, простоту, бажання сміятись і бути в моменті.
В їхніх колекціях ідентичність подається як танець, як вибір бути собою у щоденності.
Mann Studio демонструє, що сучасна ідентичність будується на здатності приймати протилежності й знаходити між ними баланс.
Їхні прикраси нагадують архітектурні форми, у яких є місце і для експерименту, і для стриманості. Це історія про красу, яка народжується у протилежностях
ФОТО: офіційні матеріали MANN STUDIO
TSVITE TEREN говорить із глядачем у формі кераміки, перлів і природних каменів, наче повертаючи нас у світ дитячих спогадів і водночас творячи сучасну ідентичність.
Бренд вибудовує мову прикрас через архетипи української культури: птахи, квіти, серця — символи любові, пам’яті та турботи.
ФОТО: офіційні матеріали TSVITE TEREN
Chego говорить про найсильніший символ — любов. Це прикраси-маніфести, що підтримують у часи випробувань.
Chego перетворює символ інтимності на знак спільності, і тим самим формує ідентичність покоління, для якого любов — не приватне почуття, а форма опору й сили.
ФОТО: офіційні матеріали CHEGO JEWELRY
Філософія бренду народжена в природі й загострена у сріблі. TRIP:TYCH — це історія не лише про прикраси, а про спосіб бачення світу.
Їхні ювелірні лінії працюють як знаки еволюції: вони не просто прикрашають тіло, а віддзеркалюють процес особистісного зростання.
ФОТО: офіційні матеріали TRIP:TYCH
Ювелірний дім, який підняв українське ювелірне мистецтво на глобальну сцену. Його код — елегантність і стримана розкіш.
Guzema формує ідентичність сучасної українки як сильної, самостійної та водночас чуттєвої. Це прикраси, що вписують Україну в контекст світових ювелірних трендів.
ФОТО: офіційні матеріали GUZEMA
Katria працює з темою історій та їхнього відображення у металі. Їхні кільця, сережки чи кулони існують не самі по собі, а стають носіями особистого сюжету: кожен ніби вписує у них власний наратив.
Це прикраси як текст — вони «говорять» про зміни, емоції й внутрішні трансформації. У Katria ідентичність — це завжди процес, а не статична форма.
ФОТО: офіційні матеріали KATRIA
У Kochut метал перетворюється на ріку чи гілку, а дорогоцінний камінь — на живий елемент природи. Це про гармонію й відчуття світу, де прикраса стає знаком співіснування людини й довкілля.
Це спосіб показати: ідентичність людини не віддільна від землі, на якій вона живе.
ФОТО: офіційні матеріали KOCHUT
Hollo говорить мовою легкості та гри. Тут прикраса — інструмент самовираження й любові до себе. Бренд закарбовує у своїх формах той самий настрій літнього вечора: вільність, простоту, бажання сміятись і бути в моменті.
В їхніх колекціях ідентичність подається як танець, як вибір бути собою у щоденності.