[ Culture Code ]

Українські бренди прикраси

29 August 2025

[ які формують нову ідентичність ]

Mann Studio///

Mann Studio демонструє, що сучасна ідентичність будується на здатності приймати протилежності й знаходити між ними баланс.

Їхні прикраси нагадують архітектурні форми, у яких є місце і для експерименту, і для стриманості. Це історія про красу, яка народжується у протилежностях

ФОТО: офіційні матеріали MANN STUDIO

TSVITE TEREN///

TSVITE TEREN говорить із глядачем у формі кераміки, перлів і природних каменів, наче повертаючи нас у світ дитячих спогадів і водночас творячи сучасну ідентичність.
Бренд вибудовує мову прикрас через архетипи української культури: птахи, квіти, серця — символи любові, пам’яті та турботи.

ФОТО: офіційні матеріали TSVITE TEREN

Chego Jewelry///

Chego говорить про найсильніший символ — любов. Це прикраси-маніфести, що підтримують у часи випробувань.
Chego перетворює символ інтимності на знак спільності, і тим самим формує ідентичність покоління, для якого любов — не приватне почуття, а форма опору й сили.

ФОТО: офіційні матеріали CHEGO JEWELRY

TRIP:TYCH///

Філософія бренду народжена в природі й загострена у сріблі. TRIP:TYCH — це історія не лише про прикраси, а про спосіб бачення світу.

Їхні ювелірні лінії працюють як знаки еволюції: вони не просто прикрашають тіло, а віддзеркалюють процес особистісного зростання.

ФОТО: офіційні матеріали TRIP:TYCH

GUZEMA///

Ювелірний дім, який підняв українське ювелірне мистецтво на глобальну сцену. Його код — елегантність і стримана розкіш.

Guzema формує ідентичність сучасної українки як сильної, самостійної та водночас чуттєвої. Це прикраси, що вписують Україну в контекст світових ювелірних трендів.

ФОТО: офіційні матеріали GUZEMA

KATRIA///

Katria працює з темою історій та їхнього відображення у металі. Їхні кільця, сережки чи кулони існують не самі по собі, а стають носіями особистого сюжету: кожен ніби вписує у них власний наратив.

Це прикраси як текст — вони «говорять» про зміни, емоції й внутрішні трансформації. У Katria ідентичність — це завжди процес, а не статична форма.

ФОТО: офіційні матеріали KATRIA

Kochut///

У Kochut метал перетворюється на ріку чи гілку, а дорогоцінний камінь — на живий елемент природи. Це про гармонію й відчуття світу, де прикраса стає знаком співіснування людини й довкілля.

Це спосіб показати: ідентичність людини не віддільна від землі, на якій вона живе.

ФОТО: офіційні матеріали KOCHUT

HOLLO ///

Hollo говорить мовою легкості та гри. Тут прикраса — інструмент самовираження й любові до себе. Бренд закарбовує у своїх формах той самий настрій літнього вечора: вільність, простоту, бажання сміятись і бути в моменті.

В їхніх колекціях ідентичність подається як танець, як вибір бути собою у щоденності.

[ Culture Code ]

Українські бренди прикраси

29 August 2025

[ які формують нову ідентичність ]

Mann Studio///

Mann Studio демонструє, що сучасна ідентичність будується на здатності приймати протилежності й знаходити між ними баланс.

Їхні прикраси нагадують архітектурні форми, у яких є місце і для експерименту, і для стриманості. Це історія про красу, яка народжується у протилежностях

ФОТО: офіційні матеріали MANN STUDIO

TSVITE TEREN///

TSVITE TEREN говорить із глядачем у формі кераміки, перлів і природних каменів, наче повертаючи нас у світ дитячих спогадів і водночас творячи сучасну ідентичність.
Бренд вибудовує мову прикрас через архетипи української культури: птахи, квіти, серця — символи любові, пам’яті та турботи.

ФОТО: офіційні матеріали TSVITE TEREN

Chego Jewelry///

Chego говорить про найсильніший символ — любов. Це прикраси-маніфести, що підтримують у часи випробувань.
Chego перетворює символ інтимності на знак спільності, і тим самим формує ідентичність покоління, для якого любов — не приватне почуття, а форма опору й сили.

ФОТО: офіційні матеріали CHEGO JEWELRY

TRIP:TYCH///

Філософія бренду народжена в природі й загострена у сріблі. TRIP:TYCH — це історія не лише про прикраси, а про спосіб бачення світу.

Їхні ювелірні лінії працюють як знаки еволюції: вони не просто прикрашають тіло, а віддзеркалюють процес особистісного зростання.

ФОТО: офіційні матеріали TRIP:TYCH

GUZEMA///

Ювелірний дім, який підняв українське ювелірне мистецтво на глобальну сцену. Його код — елегантність і стримана розкіш.

Guzema формує ідентичність сучасної українки як сильної, самостійної та водночас чуттєвої. Це прикраси, що вписують Україну в контекст світових ювелірних трендів.

ФОТО: офіційні матеріали GUZEMA

KATRIA///

Katria працює з темою історій та їхнього відображення у металі. Їхні кільця, сережки чи кулони існують не самі по собі, а стають носіями особистого сюжету: кожен ніби вписує у них власний наратив.

Це прикраси як текст — вони «говорять» про зміни, емоції й внутрішні трансформації. У Katria ідентичність — це завжди процес, а не статична форма.

ФОТО: офіційні матеріали KATRIA

Kochut///

У Kochut метал перетворюється на ріку чи гілку, а дорогоцінний камінь — на живий елемент природи. Це про гармонію й відчуття світу, де прикраса стає знаком співіснування людини й довкілля.

Це спосіб показати: ідентичність людини не віддільна від землі, на якій вона живе.

ФОТО: офіційні матеріали KOCHUT

HOLLO ///

Hollo говорить мовою легкості та гри. Тут прикраса — інструмент самовираження й любові до себе. Бренд закарбовує у своїх формах той самий настрій літнього вечора: вільність, простоту, бажання сміятись і бути в моменті.

В їхніх колекціях ідентичність подається як танець, як вибір бути собою у щоденності.