25 November 2025
Наталі Чуловська — ексредакторка глянцевих видань L’Officiel Online, Cosmopolitan, Buro 24/7. Менторка укр брендів, піарниця локальних виробників, комунікаційниця. Авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів» та однойменного подкасту.
ФОТО: Наталі Чуловська
Понад шість років Наталі працює у сфері PR та комунікацій. Працювала піарницею мережі «Всі. Свої» та займалася комунікаційними проєктами у благодійних фондах Zagoriy Foundation і Projector Foundation.
Є лекторкою у школах Bazilik і MODETON. Співпрацювала з брендами L'eskizzo, german., TSVITE TEREN, LOOKIE Atelier, CICI COCO, MOCKO, Шипелик, Romantika Project та іншими.
У живому PR завжди має бути відчуття, що по той бік комунікації стоїть людина — не безликий бренд, а бренд з характером та емоціями. Живий піар несе певну емоцію та цінність аудиторії, враховуючи контексти, в яких перебуває бренд.
Так, безперечно. Сучасні споживачі шукають не просто покупку, а справжні зв’язки та відчуття спільності з брендом. Саме це визначатиме успіх брендів у найближчі роки. Люди давно об’єднуються навколо брендів, створюють фан-клуби, впізнають себе як частину комʼюніті.
У моді brand communities — це потужна сила. Тому компаніям потрібно переходити від понять «продаємо вам щось» до «будуємо з вами взаємодію» та «як ми можемо покращити ваше життя?». І в цьому випадку спільноти, як довготривала двостороння взаємодія, чудовий інструмент.
Чесність — завжди щиро говорити зі своєю аудиторією.
Критичне мислення — обдумувати кожен крок бренду з різних сторін, вміти аналізувати інформаційний простір навколо.
Професійність — мати відповідний рівень знань та навичок, знаходитися у постійному розвитку та вдосконаленні.
Швидкість — вміти швидко реагувати на події та тренди, знаходитися у потрібний момент в потрібному місці.
Креативність — мати здатність підхоплювати нові ідеї й доводити їх до реалізації, знаходити нестандартні шляхи розв'язання проблем.
На мою думку, найбільш критична чесність, бо аудиторія моментально зчитує фальш та критичне мислення. Україна живе в умовах швидких змін і постійно чутливих тем, тому надважливо вміти правильно зчитувати настрої суспільства.
Гадаю, ознаки такої вдалої комунікації — це не лише цифри, а й емоції, які вона принесла людям.
Коли ми не просто рахуємо кількість згадок у медіа, а можемо побачити конкретних людей, життя яких трішки змінила та чи інша комунікація бренду.
Не забувати, що PR — це завжди про людей по той бік, а ще, що важливо підходити до роботи стратегічно та системно, щоб мати якісний вплив.
На сьогодні ми вміємо працювати в умовах шаленого тиску, невизначеності, криз і водночас створювати красиві, тонкі комунікації. Нам вистачає сміливості, але хотілося ще б більше зрілості.
Хотілося би бачити її людяною. Ми доволі емоційні у своїх комунікаціях, і хочеться, щоб ці емоції були інтелігентними. Сподіваюся, що культура комунікацій будь-то між брендами чи між учасниками ринку буде відкритою та відповідальною.
25 November 2025
Наталі Чуловська — ексредакторка глянцевих видань L’Officiel Online, Cosmopolitan, Buro 24/7. Менторка укр брендів, піарниця локальних виробників, комунікаційниця. Авторка першого телеграм каналу про українські бренди «Менторка укр брендів» та однойменного подкасту.
ФОТО: Наталі Чуловська
Понад шість років Наталі працює у сфері PR та комунікацій. Працювала піарницею мережі «Всі. Свої» та займалася комунікаційними проєктами у благодійних фондах Zagoriy Foundation і Projector Foundation.
Є лекторкою у школах Bazilik і MODETON. Співпрацювала з брендами L'eskizzo, german., TSVITE TEREN, LOOKIE Atelier, CICI COCO, MOCKO, Шипелик, Romantika Project та іншими.
У живому PR завжди має бути відчуття, що по той бік комунікації стоїть людина — не безликий бренд, а бренд з характером та емоціями. Живий піар несе певну емоцію та цінність аудиторії, враховуючи контексти, в яких перебуває бренд.
Так, безперечно. Сучасні споживачі шукають не просто покупку, а справжні зв’язки та відчуття спільності з брендом. Саме це визначатиме успіх брендів у найближчі роки. Люди давно об’єднуються навколо брендів, створюють фан-клуби, впізнають себе як частину комʼюніті.
У моді brand communities — це потужна сила. Тому компаніям потрібно переходити від понять «продаємо вам щось» до «будуємо з вами взаємодію» та «як ми можемо покращити ваше життя?». І в цьому випадку спільноти, як довготривала двостороння взаємодія, чудовий інструмент.
Чесність — завжди щиро говорити зі своєю аудиторією.
Критичне мислення — обдумувати кожен крок бренду з різних сторін, вміти аналізувати інформаційний простір навколо.
Професійність — мати відповідний рівень знань та навичок, знаходитися у постійному розвитку та вдосконаленні.
Швидкість — вміти швидко реагувати на події та тренди, знаходитися у потрібний момент в потрібному місці.
Креативність — мати здатність підхоплювати нові ідеї й доводити їх до реалізації, знаходити нестандартні шляхи розв'язання проблем.
На мою думку, найбільш критична чесність, бо аудиторія моментально зчитує фальш та критичне мислення. Україна живе в умовах швидких змін і постійно чутливих тем, тому надважливо вміти правильно зчитувати настрої суспільства.
Гадаю, ознаки такої вдалої комунікації — це не лише цифри, а й емоції, які вона принесла людям.
Коли ми не просто рахуємо кількість згадок у медіа, а можемо побачити конкретних людей, життя яких трішки змінила та чи інша комунікація бренду.
Не забувати, що PR — це завжди про людей по той бік, а ще, що важливо підходити до роботи стратегічно та системно, щоб мати якісний вплив.
На сьогодні ми вміємо працювати в умовах шаленого тиску, невизначеності, криз і водночас створювати красиві, тонкі комунікації. Нам вистачає сміливості, але хотілося ще б більше зрілості.
Хотілося би бачити її людяною. Ми доволі емоційні у своїх комунікаціях, і хочеться, щоб ці емоції були інтелігентними. Сподіваюся, що культура комунікацій будь-то між брендами чи між учасниками ринку буде відкритою та відповідальною.