21 November 2025
Бренд The Ordinary представив нову кампанію The Periodic Fable — проєкт, що викриває найпоширеніші оманливі твердження та маніпуляції у beauty-індустрії. Мета кампанії — допомогти споживачам розрізняти наукові факти та маркетингові обіцянки й формувати прозоріший ринок доглядової косметики.
ФОТО: офіційні матеріали The Ordinary
The Periodic Fable — інтерактивна «периодична таблиця» б’юті-міфів. У ній зібрані терміни й обіцянки, які бренди часто використовують для просування своїх продуктів: «детокс», «вічна молодість», «миттєвий ефект» та інші популярні формулювання, що не мають наукового підтвердження. Кожен елемент таблиці пояснює, чому певний тренд є хибним або перебільшеним.
The Ordinary підкреслює: індустрія переповнена гучними заявами, які не мають зв’язку з реальними результатами. Кампанія створена для того, щоб навчати споживачів критично оцінювати інформацію і робити вибір на основі доказів.
На офіційному сайті The Ordinary зазначає, що The Periodic Fable спрямована на створення чеснішої та відкритішої індустрії. Це логічне продовження філософії бренду — прозорих формул, простих інгредієнтів і відмови від перебільшених обіцянок.
У своєму Instagram бренд пояснив, що втомився від маніпулятивних тверджень і маркетингових формулювань, які вводять споживачів в оману, тому вирішив прямо звернути увагу на найбільш проблемні міфи індустрії.
У межах кампанії The Ordinary розмістив серію білбордів, стилізованих під елементи періодичної таблиці. На кожному з них зображено поширений beauty-міф та коротке пояснення, чому він не працює.
Елемент Ff — “Fat Freezing” («Заморожування жиру») пояснює, що жоден крем не може «заморозити» або зменшити жирові відкладення. А елемент S — “Secrets” («Секретні формули»)розкриває, що заяви про «секретні інгредієнти» — лише маркетинг, адже справжні формули мають бути відкритими та науково обґрунтованими.
Білборди розміщені у публічних просторах, щоб привернути увагу до того, наскільки легко beauty-індустрія створює міфи та нереалістичні очікування.
21 November 2025
Бренд The Ordinary представив нову кампанію The Periodic Fable — проєкт, що викриває найпоширеніші оманливі твердження та маніпуляції у beauty-індустрії. Мета кампанії — допомогти споживачам розрізняти наукові факти та маркетингові обіцянки й формувати прозоріший ринок доглядової косметики.
ФОТО: офіційні матеріали The Ordinary
The Periodic Fable — інтерактивна «периодична таблиця» б’юті-міфів. У ній зібрані терміни й обіцянки, які бренди часто використовують для просування своїх продуктів: «детокс», «вічна молодість», «миттєвий ефект» та інші популярні формулювання, що не мають наукового підтвердження. Кожен елемент таблиці пояснює, чому певний тренд є хибним або перебільшеним.
The Ordinary підкреслює: індустрія переповнена гучними заявами, які не мають зв’язку з реальними результатами. Кампанія створена для того, щоб навчати споживачів критично оцінювати інформацію і робити вибір на основі доказів.
На офіційному сайті The Ordinary зазначає, що The Periodic Fable спрямована на створення чеснішої та відкритішої індустрії. Це логічне продовження філософії бренду — прозорих формул, простих інгредієнтів і відмови від перебільшених обіцянок.
У своєму Instagram бренд пояснив, що втомився від маніпулятивних тверджень і маркетингових формулювань, які вводять споживачів в оману, тому вирішив прямо звернути увагу на найбільш проблемні міфи індустрії.
У межах кампанії The Ordinary розмістив серію білбордів, стилізованих під елементи періодичної таблиці. На кожному з них зображено поширений beauty-міф та коротке пояснення, чому він не працює.
Елемент Ff — “Fat Freezing” («Заморожування жиру») пояснює, що жоден крем не може «заморозити» або зменшити жирові відкладення. А елемент S — “Secrets” («Секретні формули»)розкриває, що заяви про «секретні інгредієнти» — лише маркетинг, адже справжні формули мають бути відкритими та науково обґрунтованими.
Білборди розміщені у публічних просторах, щоб привернути увагу до того, наскільки легко beauty-індустрія створює міфи та нереалістичні очікування.