12 November 2025
Анастасія Меркотан — засновниця навчальної платформи для підприємців KARTOTEKA та бренду Not Silent Brand з 10 річним досвідом роботи в індустрії моди. Авторка курсу про cтворення бренду одягу.
ФОТО: Анастасія Меркотан
Українська освітня платформа для підприємців і творців, які хочуть розуміти свій бізнес глибше. Наразі на платформі доступні практичні курси з SMM, створення бренду, податків і тканин, однак команда постійно працює над розширенням напрямів.
Це простір, де знання подаються просто, системно й без зайвої термінології — щоб допомогти власникам бізнесу структурувати процеси, розуміти свої рішення та будувати справу усвідомлено.
Платформі KARTOTEKA менше року, проте ми йшли до неї майже 10 років. Починали з флагманського навчального продукту про створення бренду одягу, який хаотично запускали протягом 9 років, коли це ще не було так популярно. Згодом додавали теми, які допоможуть у цій справі.
Наш девіз: просте навчання для непростої справи.
Перша назва проєкту була "Trempel.business" на честь назви нашого першого бренду верхнього одягу "Trempel".
Півтора роки тому я проаналізувала ринок навчальних продуктів, який здається надзвичайно перенасиченим , і зрозуміла, що не вистачає продуктів для тих, хто хоче стати підприємцем і обирає ніші, а також для малого бізнесу.
Адже малий бізнес - це такий важливий сегмент, який підтримує економіку, і як на мене є гордістю нашої країни. Малий бізнес, де власник може бути і стратегом , і бухгалтером, і сммником, але насправді він герой.
Усі знання, які допоможуть збільшувати прибутки, адже це основна задача бізнесу. Але питання в тому, що сьогодні можливо зростати і бути конкурентним, коли твій бізнес несе користь і є екологічним у своїх процесах.
Як на мене бізнес заради грошей зараз існує і працює, але це щось короткострокове. Ціннісний бізнес натомість має шанс існувати довго і приносити більше прибутків.
Занадто серйозне ставлення до бізнесу. Коли ти дуже серйозно ставишся до справи, робиш великі ставки на нього, то будь-яка проблема, невдача здаються катастрофою, демотивують і на цьому багато бізнесів закінчуються. Хоча проблеми і невдачі — вічні супутники будь-якої справи.
Як на мене важливо ставитись до справи як до гри. Ти шукаєш рішення, комбінації, щоб пройти рівень, отримати нагороду. Якщо не виходить ти починаєш знову, і кожен раз проходиш все далі.
В когось виходить з першого разу, але для більшості це процес перемог і поразок, який треба полюбити .
У спікерах мене цікавить його результат і досвід, а також вайб, який метчиться з нашими цінностями. Ми, до речі, відкриті до пропозицій кандидатур на роль спікера або рекомендацій.
Наша мета — полегшити життя підприємцям за допомогою знань і підтримки комʼюніті, яке будуємо. Зараз працюємо над новими продуктами в темі таргету, фінансів, продажів за кордон, але з чітким орієнтиром на малого підприємця і його команду.
Окрім платних курсів, ми також даємо багато безкоштовної користі на нашій сторінці в інстаграмі у вигляді ефірів з підприємцями і експертами в різних темах.
12 November 2025
Анастасія Меркотан — засновниця навчальної платформи для підприємців KARTOTEKA та бренду Not Silent Brand з 10 річним досвідом роботи в індустрії моди. Авторка курсу про cтворення бренду одягу.
ФОТО: Анастасія Меркотан
Українська освітня платформа для підприємців і творців, які хочуть розуміти свій бізнес глибше. Наразі на платформі доступні практичні курси з SMM, створення бренду, податків і тканин, однак команда постійно працює над розширенням напрямів.
Це простір, де знання подаються просто, системно й без зайвої термінології — щоб допомогти власникам бізнесу структурувати процеси, розуміти свої рішення та будувати справу усвідомлено.
Платформі KARTOTEKA менше року, проте ми йшли до неї майже 10 років. Починали з флагманського навчального продукту про створення бренду одягу, який хаотично запускали протягом 9 років, коли це ще не було так популярно. Згодом додавали теми, які допоможуть у цій справі.
Наш девіз: просте навчання для непростої справи.
Перша назва проєкту була "Trempel.business" на честь назви нашого першого бренду верхнього одягу "Trempel".
Півтора роки тому я проаналізувала ринок навчальних продуктів, який здається надзвичайно перенасиченим , і зрозуміла, що не вистачає продуктів для тих, хто хоче стати підприємцем і обирає ніші, а також для малого бізнесу.
Адже малий бізнес - це такий важливий сегмент, який підтримує економіку, і як на мене є гордістю нашої країни. Малий бізнес, де власник може бути і стратегом , і бухгалтером, і сммником, але насправді він герой.
Усі знання, які допоможуть збільшувати прибутки, адже це основна задача бізнесу. Але питання в тому, що сьогодні можливо зростати і бути конкурентним, коли твій бізнес несе користь і є екологічним у своїх процесах.
Як на мене бізнес заради грошей зараз існує і працює, але це щось короткострокове. Ціннісний бізнес натомість має шанс існувати довго і приносити більше прибутків.
Занадто серйозне ставлення до бізнесу. Коли ти дуже серйозно ставишся до справи, робиш великі ставки на нього, то будь-яка проблема, невдача здаються катастрофою, демотивують і на цьому багато бізнесів закінчуються. Хоча проблеми і невдачі — вічні супутники будь-якої справи.
Як на мене важливо ставитись до справи як до гри. Ти шукаєш рішення, комбінації, щоб пройти рівень, отримати нагороду. Якщо не виходить ти починаєш знову, і кожен раз проходиш все далі.
В когось виходить з першого разу, але для більшості це процес перемог і поразок, який треба полюбити .
У спікерах мене цікавить його результат і досвід, а також вайб, який метчиться з нашими цінностями. Ми, до речі, відкриті до пропозицій кандидатур на роль спікера або рекомендацій.
Наша мета — полегшити життя підприємцям за допомогою знань і підтримки комʼюніті, яке будуємо. Зараз працюємо над новими продуктами в темі таргету, фінансів, продажів за кордон, але з чітким орієнтиром на малого підприємця і його команду.
Окрім платних курсів, ми також даємо багато безкоштовної користі на нашій сторінці в інстаграмі у вигляді ефірів з підприємцями і експертами в різних темах.