Campaigns [ UA ]
Колекція як спосіб переосмислити спадщину й уявити, що було б, якби історія розгорнулась інакше
27 September 2025
ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk
Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями, а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"
Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті,поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність. Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.
Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.
Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду
Campaigns [ UA ]
27 September 2025
ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk
Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями, а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"
Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті, поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність.
Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.
Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.
Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду
Campaigns [ UA ]
27 September 2025
ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk
Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями,а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"
Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті,поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність. Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.
Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.
Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду