Campaigns [ UA ]

ЗАМКИ ВОЛИНІby Shypelyk

Колекція як спосіб переосмислити спадщину й уявити, що було б, якби історія розгорнулась інакше

27 September 2025

ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk

Illustration

Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями, а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"

Illustration

[ Фантазія про Радзивілів ]

Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті,поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність. Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.

Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.

Illustration

Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду

Illustration

Campaigns [ UA ]

ЗАМКИ ВОЛИНІby Shypelyk

Колекція як спосіб переосмислити спадщину й уявити, що було б, якби історія розгорнулась інакше

27 September 2025

ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk

Illustration

Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями, а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"

Illustration

[ Фантазія про Радзивілів ]

Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті, поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність.
Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.

Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.

Illustration

Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду

Illustration

Campaigns [ UA ]

ЗАМКИ ВОЛИНІby Shypelyk

Колекція як спосіб переосмислити спадщину й уявити, що було б, якби історія розгорнулась інакше

27 September 2025

ФОТО: офіційні матеріали Shypelyk

Illustration

Колекція ставить питання:
"Чи могли б замки Волині залишитися живими резиденціями,а родини, що володіли ними століттями, — зберегти свій уклад і передати його у сучасність?"

Illustration

[ Фантазія про Радзивілів ]

Shypelyk уявляє: пані Радзивіл живе у ХХІ столітті,поєднує статус із сучасною активністю, веде етичний бізнес, підтримує благодійність. Її резиденція — не музей, а простір життя, де минуле і теперішнє співіснують.

Бренд використовує одяг як інструмент розмови про локальну спадщину — спосіб нагадати аудиторії про культурний контекст, привернути увагу до регіону й активізувати пам’ять.
Замість звичної рекламної кампанії Shypelyk запускає історію: замки Волині стають символом, що працює і візуально, і емоційно. Вони переносять колекцію у простір культурного наративу, де мода говорить мовою місць.

Illustration

Так колекція перетворюється на медіа-інструмент, який формує сенси, підсвічує замки як частину культурного коду та водночас розширює впізнаваність бренду

Illustration