[ Global news ]

Late Checkout перетворили бренд одягу на оповідь

4 August 2025

ФОТО: офіційні матеріали Late Checkout

Late Checkout — бренд одягу із Мадрида, який вибудовує власний світ через історії, персонажів і контекст готелю. Його підхід виходить за межі класичного fashion-маркетингу: бренд не просто випускає одяг — він конструює наративні світи, у яких аудиторія має присутність.

Illustration

Готель як місце дії, де мода і життя переплітаються. Колекції для Late Checkout — це не набори сезонних речей, а персонажі, що мешкають у цьому уявному готелі. У структурі бренду є серії, які складаються з образів: The Painter, The Bellboy, The Rockstar та інші. Ці “герої” допомагають підкреслити емоційний контекст та стиль кожної лінійки.

Illustration

Одна з ключових рис Late Checkout — звернення до мистецтва як до джерела сенсів. Бренд черпає натхнення з творчості класичних митців — від Пікассо до Ротко, — не лише через колір чи форму, а через емоційну глибину, яка стоїть за їхнім мистецтвом.
У дизайнах Late Checkout відчувається поєднання розкоші й самоіронії, візуальної чистоти й філософського підтексту. Кожен виріб стає носієм культурної символіки, продовженням мистецької ідеї у сучасному контексті.

Illustration

[ Global news ]

Late Checkout перетворили бренд одягу на оповідь

4 August 2025

ФОТО: офіційні матеріали Late Checkout

Late Checkout — бренд одягу із Мадрида, який вибудовує власний світ через історії, персонажів і контекст готелю. Його підхід виходить за межі класичного fashion-маркетингу: бренд не просто випускає одяг — він конструює наративні світи, у яких аудиторія має присутність.

Illustration

Готель як місце дії, де мода і життя переплітаються. Колекції для Late Checkout — це не набори сезонних речей, а персонажі, що мешкають у цьому уявному готелі. У структурі бренду є серії, які складаються з образів: The Painter, The Bellboy, The Rockstar та інші. Ці “герої” допомагають підкреслити емоційний контекст та стиль кожної лінійки.

Illustration

Одна з ключових рис Late Checkout — звернення до мистецтва як до джерела сенсів. Бренд черпає натхнення з творчості класичних митців — від Пікассо до Ротко, — не лише через колір чи форму, а через емоційну глибину, яка стоїть за їхнім мистецтвом.
У дизайнах Late Checkout відчувається поєднання розкоші й самоіронії, візуальної чистоти й філософського підтексту. Кожен виріб стає носієм культурної символіки, продовженням мистецької ідеї у сучасному контексті.

Illustration