[ Global news ]

IKEA дозволяє ціннику розповісти історію

9 November 2025

У новій кампанії «Куди б не привело життя» IKEA робить крок убік від звичної реклами про зручність чи дизайн. Вона говорить про життя — мінливе, непередбачуване, справжнє. І робить це через найпростішу річ у магазині — цінник.

ФОТО: офіційні матеріали IKEA

Illustration

Цінник IKEA — впізнаваний елемент бренду. У цій кампанії він стає центральним візуальним елементом, «оповідачем» історій про зміни. Як зазначає арт-директор агентства Åkestam Holst NoA Міхал Ситкевич:
«У IKEA є багато впізнаваних речей, і цінник — одна з них. Дозволивши такій простій деталі, як цінник, стати центральною частиною історії, ми можемо передати моменти, що ведуть до змін, і показати, як IKEA підтримує людей у цих змінах.»

У одному з роликів-історій «Поцілунок» двоє цілуються, кадр мінімалістичний — без діалогів, без зайвих об’єктів, лише етикетка з ціною двоспального ліжка. Цей образ створює метафору: не просто предмет, а спільний початок, новий дім, нове життя.

Illustration

Кампанія створена агентством Åkestam Holst NoA спільно з IKEA Sweden. Формат історій без зайвого шоу-ефекту, зосереджені на реальності змін, з акцентом на людському моменті, а не на демонстрації товару.

Кампанія «Куди б не привело життя» нагадує, що дім — не статична конструкція, а простір, який росте разом із нами. Іноді, щоб передати це достатньо цінника, який мовчки стоїть поруч і бачить — як ми змінюємось.

[ Global news ]

IKEA дозволяє ціннику розповісти історію

9 November 2025

У новій кампанії «Куди б не привело життя» IKEA робить крок убік від звичної реклами про зручність чи дизайн. Вона говорить про життя — мінливе, непередбачуване, справжнє. І робить це через найпростішу річ у магазині — цінник.

ФОТО: офіційні матеріали IKEA

Illustration

Цінник IKEA — впізнаваний елемент бренду. У цій кампанії він стає центральним візуальним елементом, «оповідачем» історій про зміни. Як зазначає арт-директор агентства Åkestam Holst NoA Міхал Ситкевич:
«У IKEA є багато впізнаваних речей, і цінник — одна з них. Дозволивши такій простій деталі, як цінник, стати центральною частиною історії, ми можемо передати моменти, що ведуть до змін, і показати, як IKEA підтримує людей у цих змінах.»

У одному з роликів-історій «Поцілунок» двоє цілуються, кадр мінімалістичний — без діалогів, без зайвих об’єктів, лише етикетка з ціною двоспального ліжка. Цей образ створює метафору: не просто предмет, а спільний початок, новий дім, нове життя.

Illustration

Кампанія створена агентством Åkestam Holst NoA спільно з IKEA Sweden. Формат історій без зайвого шоу-ефекту, зосереджені на реальності змін, з акцентом на людському моменті, а не на демонстрації товару.

Кампанія «Куди б не привело життя» нагадує, що дім — не статична конструкція, а простір, який росте разом із нами. Іноді, щоб передати це достатньо цінника, який мовчки стоїть поруч і бачить — як ми змінюємось.