Campaigns [ UA ]
30 October 2025
Три українські бренди — Китайський Привіт, Milk Bar та Аврора — створили шоколадний батончик, який змінює саму уяву про десерт. Жукoлад хрумтить не горіхами, а смаженими личинками зофобаса. Звучить провокативно — але саме в цьому його перевага.
«Він реально дуже смачний! І набагато корисніший, ніж звичайний шоколад, бо личинки — це суперфуд», — коментує ідею Міша Кацурін.
У центрі проєкту — спроба показати, що майбутнє харчової культури може бути одночасно етичним, екологічним і привабливим. Личинки — це джерело білка, яке потребує у 20 разів менше води, ніж виробництво курятини, а викиди CO₂ при цьому у 35 разів нижчі. 100 г сухих личинок містять удвічі більше білка, ніж курятина, а також у 5–10 разів більше заліза й кальцію.
Обгортка «Жукoладу» виконана у яскравій поп-естетиці — рожеві та жовті кольори, лаконічна типографіка, а візуальна мова поєднує іронію й відчуття гри, що контрастує з неочікуваним інгредієнтом усередині — личинками.
«Жукoлад» показує, що найсміливіші ідеї народжуються тоді, коли бренди перестають боятися абсурду. І саме в цьому — нова мова українського маркетингу: іронічна, смілива, сенситивна до світу.
Campaigns [ UA ]
30 October 2025
Три українські бренди — Китайський Привіт, Milk Bar та Аврора — створили шоколадний батончик, який змінює саму уяву про десерт. Жукoлад хрумтить не горіхами, а смаженими личинками зофобаса. Звучить провокативно — але саме в цьому його перевага.
«Він реально дуже смачний! І набагато корисніший, ніж звичайний шоколад, бо личинки — це суперфуд», — коментує ідею Міша Кацурін.
У центрі проєкту — спроба показати, що майбутнє харчової культури може бути одночасно етичним, екологічним і привабливим. Личинки — це джерело білка, яке потребує у 20 разів менше води, ніж виробництво курятини, а викиди CO₂ при цьому у 35 разів нижчі. 100 г сухих личинок містять удвічі більше білка, ніж курятина, а також у 5–10 разів більше заліза й кальцію.
Обгортка «Жукoладу» виконана у яскравій поп-естетиці — рожеві та жовті кольори, лаконічна типографіка, а візуальна мова поєднує іронію й відчуття гри, що контрастує з неочікуваним інгредієнтом усередині — личинками.
«Жукoлад» показує, що найсміливіші ідеї народжуються тоді, коли бренди перестають боятися абсурду. І саме в цьому — нова мова українського маркетингу: іронічна, смілива, сенситивна до світу.