Campaigns [ UA ]

KSENIASCHNAIDER × Lee Cooper на London Fashion Week

22 September 2025

Креативну концепцію UTC+0 створив Антон Шнайдер, продовжуючи філософію «design without design». Тут денім деформується, поєднується з печворком, прозорою органзою та апсайклінгом. Це не лише мода, а позиція: reuse, recycle, upcycle and wear.

ФОТО: офіційні матеріали KSENIASCHNAIDER

Illustration

У центрі колекції поєднання культурних кодів. Спадщина британського деніму зустрічається з новою мовою українського дизайну. Це діалог між традицією й сучасністю, що виходить за межі локального.
Lee Cooper — бренд, заснований у 1908 році, один із перших виробників деніму в Європі.

Важливим акцентом стала робота з екологічними матеріалами. У колекції використано тканини Indigo Textile з конопель, органічної бавовни та переробленої пряжі. Це додає проєкту сталості й відповідає очікуванням аудиторії, що мислить цінностями. Пост-брендинг як стратегія: відсутність логотипів замінюється силуетами, контурами бірок і патчами. Це мова натяків, яка формує нову естетику бренду — коли впізнаваність працює без прямої айдентики.

Illustration

Campaigns [ UA ]

KSENIASCHNAIDER × Lee Cooper на London Fashion Week

22 September 2025

Креативну концепцію UTC+0 створив Антон Шнайдер, продовжуючи філософію «design without design». Тут денім деформується, поєднується з печворком, прозорою органзою та апсайклінгом. Це не лише мода, а позиція: reuse, recycle, upcycle and wear.

ФОТО: офіційні матеріали KSENIASCHNAIDER

Illustration

У центрі колекції поєднання культурних кодів. Спадщина британського деніму зустрічається з новою мовою українського дизайну. Це діалог між традицією й сучасністю, що виходить за межі локального.
Lee Cooper — бренд, заснований у 1908 році, один із перших виробників деніму в Європі.

Важливим акцентом стала робота з екологічними матеріалами. У колекції використано тканини Indigo Textile з конопель, органічної бавовни та переробленої пряжі. Це додає проєкту сталості й відповідає очікуванням аудиторії, що мислить цінностями. Пост-брендинг як стратегія: відсутність логотипів замінюється силуетами, контурами бірок і патчами. Це мова натяків, яка формує нову естетику бренду — коли впізнаваність працює без прямої айдентики.

Illustration