14 August 2025
Добірка брендів, які формують культуру, де спорт, стиль і спосіб життя зливаються в єдину мову
Американський бренд, що перетворив йогу на стиль життя та глобальну естетику свідомого руху. Концепція studio-to-street дозволяє одягу гармонійно існувати і в спортзалі, і на вулиці.
Alo Yoga формує культуру wellness через події, колаборації з інфлюенсерами та присутність у найвпливовіших лайфстайл-медіа. Його візуальна мова стала Pinterest-естетикою нового покоління — чистою, гармонійною та такою, яку хочеться інтегрувати у власне життя.
ФОТО: офіційні матеріали ALO YOGA
Український бренд, що перетворив мінімалізм на емоцію. Речі якого втілення спокою та впевненості, які можна носити щодня. Norba створює колекції у стилі athleisure, де комфорт поєднано з вишуканою простотою.
Це одяг для тих, хто цінує естетику руху так само, як і його відчуття. Візуальна подача бренду — чиста, тепла та інтимна, наче кадри з особистого щоденника.
ФОТО: офіційні матеріали Norba
Американський бренд, створений дизайнеркою Tory Burch, що інтерпретує спорт через призму елегантності.
ДНК — ретро-натхнення, яскраві кольори та візуальні відсилки до тенісу, гольфу й класичних олімпійських образів. Tory Sport продає настрій — енергійний, грайливий і водночас вишуканий. Fashion-зйомки поєднуються зі спортивною динамікою, формуючи відчуття «спорту як свята».
ФОТО: офіційні матеріали Tory Sport
Український бренд, який створює спортивний одяг із відчуттям індивідуальності та свободи. Їх естетика — це поєднання комфортних силуетів, м’яких тканин і кольорів.
Heybecca транслює ідею руху без зусиль — коли спорт стає продовженням особистого стилю, а не навпаки. Це емоційний настрій, який хочеться носити.
ФОТО: офіційні матеріали HEYBECCA
Канадський бренд, який перетворив спорт на культуру і спільноту. Відомий своїм преміальним підходом до якості та інновацій у тканинах.
Сила бренду транслюється через йога-класи, бігові клуби та події по всьому світу Lululemon формує спосіб життя, де рух і баланс — невід’ємна частина щоденності. Їх візуальна мова — спокійна, але мотивуюча, а філософія — про гармонію тіла, розуму і стилю.
ФОТО: офіційні матеріали Lululemon
Швейцарський бренд, що змінив уявлення про бігове взуття та спортивний одяг, поставивши дизайн і технології на один рівень.
Фірмова мінімалістична естетика зробили On символом нового покоління спортсменів та міських естетів. Бренд передає відчуття легкості руху та натхнення долати дистанції, як у спорті, так і в житті. Кожна їхня кампанія — це візуальна історія про свободу, чистоту форм і природну динаміку.
ФОТО: офіційні матеріали ON
14 August 2025
Добірка брендів, які формують культуру, де спорт, стиль і спосіб життя зливаються в єдину мову
Американський бренд, що перетворив йогу на стиль життя та глобальну естетику свідомого руху. Концепція studio-to-street дозволяє одягу гармонійно існувати і в спортзалі, і на вулиці.
Alo Yoga формує культуру wellness через події, колаборації з інфлюенсерами та присутність у найвпливовіших лайфстайл-медіа. Його візуальна мова стала Pinterest-естетикою нового покоління — чистою, гармонійною та такою, яку хочеться інтегрувати у власне життя.
ФОТО: офіційні матеріали ALO YOGA
Український бренд, що перетворив мінімалізм на емоцію. Речі якого втілення спокою та впевненості, які можна носити щодня. Norba створює колекції у стилі athleisure, де комфорт поєднано з вишуканою простотою.
Це одяг для тих, хто цінує естетику руху так само, як і його відчуття. Візуальна подача бренду — чиста, тепла та інтимна, наче кадри з особистого щоденника.
ФОТО: офіційні матеріали Norba
Американський бренд, створений дизайнеркою Tory Burch, що інтерпретує спорт через призму елегантності.
ДНК — ретро-натхнення, яскраві кольори та візуальні відсилки до тенісу, гольфу й класичних олімпійських образів. Tory Sport продає настрій — енергійний, грайливий і водночас вишуканий. Fashion-зйомки поєднуються зі спортивною динамікою, формуючи відчуття «спорту як свята».
ФОТО: офіційні матеріали Tory Sport
Український бренд, який створює спортивний одяг із відчуттям індивідуальності та свободи. Їх естетика — це поєднання комфортних силуетів, м’яких тканин і кольорів.
Heybecca транслює ідею руху без зусиль — коли спорт стає продовженням особистого стилю, а не навпаки. Це емоційний настрій, який хочеться носити.
ФОТО: офіційні матеріали HEYBECCA
Канадський бренд, який перетворив спорт на культуру і спільноту. Відомий своїм преміальним підходом до якості та інновацій у тканинах.
Сила бренду транслюється через йога-класи, бігові клуби та події по всьому світу Lululemon формує спосіб життя, де рух і баланс — невід’ємна частина щоденності. Їх візуальна мова — спокійна, але мотивуюча, а філософія — про гармонію тіла, розуму і стилю.
ФОТО: офіційні матеріали Lululemon
Швейцарський бренд, що змінив уявлення про бігове взуття та спортивний одяг, поставивши дизайн і технології на один рівень.
Фірмова мінімалістична естетика зробили On символом нового покоління спортсменів та міських естетів. Бренд передає відчуття легкості руху та натхнення долати дистанції, як у спорті, так і в житті. Кожна їхня кампанія — це візуальна історія про свободу, чистоту форм і природну динаміку.
ФОТО: офіційні матеріали ON